úterý 16. dubna 2013

Ahoj Apríl

Ešte som ani poriadne nezačala a už som mala kopu iných vecí ako tento blog. Lenže výhovorky typu zima, choroba, práca, škola a podobne práve odsúvam na bok. Deň je predsa zrazu akýsi dlhý a dá sa rozlíšiť od noci napríklad tým, že je konečne svetlo.

Mám takú malú úchylku. Čínske obchody, sekáče a rôzne ľudovky. Poviem vám, chce to poriadne silný žalúdok prechádzať sa medzi regálmi a aj medzi bežnými spotrebiteľmi. Ale čo aj tak to milujem a vždy si odtiaľ niečo prekvapivé odnesiem a keď sa to rozpadne aspoň mám racionálny dôvod to vymeniť za niečo nové.

Takže by som začala malým aprílovým hejtom.

Svatební.




A samozrejme treba sa do niečoho prezuť.

 A ani ratolesti na váš veľký deň neobídu naprázdno.
Viac toho nemám. Jednoducho mi je sprosté fotiť v obchode:D.

Ale aby som nebola zlá, nájdu sa tu aj fakt rozkošné kúsky.




Za 14 eur dokopy nech nežerem.

Ešte pár random fotiek z posledných dní. Bajdvej ak by ste mali cestu do Trnavy je tu relatívne nový podnik PARTIZÁNI(nechcem robiť reklamu, ale..) čiže sa tam zastavte. Ja sa vždy tvárim, že som na dovolenku v Provensálsku.







4 komentáře:

  1. Tie hejty, no úžasné... :D Ale aj tak si si vedela uloviť niečo fajn, to sa cení :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty balerinky jsou super!! :) a na fotce ti to moc sluší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. loafers a hodinky jsou super, na té poslední ti to hrozně sluší)

    OdpovědětVymazat