úterý 30. dubna 2013

Ladies and Ladies

Bez ohľadu na to ako veľmi nemám rada články s odpočítavaním, rozhodla som sa, že aj ja jeden pridať musím. Najlepšie zvolenou herečkou Británie sa stala Helen Mirren a to ma priviedlo k tomuto počinu.

Existuje mnoho inšpiratívnych vecí a ľudí. Avšak čo najviac podnecuje mňa sú starí ľudia. Je jedno či sa jedná o babičky, ktoré rozpovedia príbehy o dávnych láskach, deduškovia, ktorý náruživo rozprávajú ťažké časy z vojny, alebo o dámach (či pánoch), ktorý svojim prežívaním ukazujú mladým generáciám aký je život krásny, ako sa ho oplatí žiť na plno a dokým sa to dá.

Ja sa budem venovať práve dámam, ktoré ani zďaleka nepovedali posledné slovo... a nepovedali ho ani móde. Sú krásne, inšpirujúce a stále šik.

 Tu je moja top 3! :)



Maggie Smith

Očarujúca anglická dáma, ktorá má úžasných 78 rokov. Poznáme ju skôr ako spravodlivú, nekompromisnú a láskavú minervu Mcgonagall. Má na konte tucty ocenení, vrátane troch oscarových nominácií a dvoch udelených zlatých sošiek. 




Okrem vždy upravenej takmer osemdesiatničky milujem hlavne jej dobové kostýmy v rozkošných anglických filmoch.


A za mlada to bola krásna diva na Brodwayi.


Ako milovníčke vojnových filmov by som rada vyzdvihla film "Oh! What a Lovely War", kde Dokonca veľmi neprúderne spieva. Ďalej určite klasika "Othelo" z 65´. Pre mňa nie až tak atraktívny "Clash of the Titans" a samozrejme úloha profesorky Mcgonagallovej vo všetkých častiach Harryho Pottera.




Helen Mirren

Vždy krásna Helen, úžasná herečka a ako tvrdil producent Taylor Hackford: "hviezdou ju robí predovšetkým to, ako skvelo dokáže byť nehviezdna“.




Jej postavu jej závidím aj ja :D. Má 67 rokov a je rozhodne vo forme. Uznajte, že vek jej na kráse iba pridal.


Stvárnila pre mňa jednu z najkrajších postáv "Elizabeth" a taktiež Anglickú kráľovnu vo filme "Queen", ktorý musel zaujať každého a toho koho nie ten ho ešte nevidel! Nezabúdam na úlohu v "Hitchcock" a mnou zbožňovanú postavu pestúnky rozmaznaného "Arthur"a.



Meryl Streep
A absolútnou víťazkou sa stáva (fanfáry) kto iný ako Meryl Streep. Najmladšia diva (63) z týchto troch dám. Môj osobný vzor, skvelá SKVELÁ herečka a krásna žena.





Vždy tip top a punc elegancie jej podľa mňa pridala aj rola rázneho diabla vo filme "Devil wears prada". Kto z nás ten film nemiluje. Okrem toho stvárnila aj rolu dnes už zosnulej Margaret Tatcherovej vo filme "Iron Lady". Zatancovala nám v rozkošnom muzikále "Mamma Mia" a objavila sa vo filme od Woodyho Allena "Manhattan". Taktiež si zahrala v perfektnom filme "Out of Africa" a podľa mňa najlepšie prepracovaný film z výborných kníh "Sohpie´s choice".





Dievčatá, slečny, ženy berme si príklad z týchto obdivuhodných dám. Máte aj vy nejaké povedzme nezvyčajné vzory? Staršie dámy ? herečky z 60´? Homosexuálnych maliarov? :P :)




















Žádné komentáře:

Okomentovat