čtvrtek 7. února 2013

Ľúbme ľúbme

Dnes mám chuť byť naozaj patetická. S drahým máme menšie výročie a blíži sa Valentín.

Máte radi Valentín ?

 Ja ho zbožňujem, už len preto, že som taký ľúbiaci človek. Nevadí mi gýč, stretávam sa s ním denno denne, nevadí mi absencia tradícií v našich končinách v spojení s týmto sviatkom. Myslím si, že ak si zaslúžia sviatok matky, otcovia, deti, kresťania či dokonca práca zaslúži si ho aj láska. A to nemení nič na tom, že si ju treba prejavovať každý deň.

Dobre. Stačí.

Chcela by som sa venovať trošku aj sebe. Posledné dni ubiehajú príjemné stereotypne- škola, práca, rajčiny, cvičenie, víno, rajčiny, priateľ, cvičenie, rajčiny. Moje módne kreácie si ešte stále nechám pre seba, lebo protestujem v obrej bunde. Vonku stále padá čosi ako snehodážďoneviemčo a začínam z toho šalieť.

Pridávam vám ešte pár fotiek. Jednu strapatú pri tom čo ľúbim a ukážem vám aj moju milú rodinku pásikavcov(mama a brat, jak keby ich jedna mater mala).








1 komentář:

  1. mama brat- to je super fotka a dáko si pochudla či sa mi to vidí? kočka :)

    OdpovědětVymazat