úterý 12. února 2013

Popolník a prasa

Dnes som išla do mesta. Super nápad. Okrem toho, že pre mňa z neznámych príčin viselo v strede pešej zóny prasa rozrezané na dve časti (asi fašiangujeme?), tak som zistila že sa neoplatí namáhať s niečím takým ako make-up, pretože nám príjemne pofukuje a všetok ten sneh ide krásne do tváre.
A dopadne to asi takto :

Aspoň som sa teda pri každej príležitosti schovala do nejakého sekáču, alebo do takých tých čínskych obchodov, kde majú všetok tovar od výmyslu sveta, ktorý je schopný sa rozpadnúť do mesiaca. Dá sa tam super nakúpiť. Aj ja som si nakúpila....popolník. Obidve s mamou fajčíme(fuuuuuuuuj) a nemáme doma popolník(mala by som podotknúť, že žijem skutočne zdravo a toto je moja jediná neresť). A keďže sme na balkóne vypestovali v kvetináči slušnú nikotíniu, považujem to za dobrú investíciu.


Inak je všetko po starom. Každé ráno nadávam na sneh a moje kreácie v oblečení sa zužujú a po vonku chodím stále asi takto.


A ešte lahôdka na koniec. Alebo čo sa bude nosiť cez leto v slovenských uliciach.







Žádné komentáře:

Okomentovat